Isnin, 20 Mac 2017

Anuar janjikan aksi menarik Sabtu ini

ARKIB : 05/02/2002
PENYERANG berpengalaman, Anuar Abu Bakar menjanjikan aksi menarik melalui sentuhan emasnya untuk membantu Pulau Pinang meraih kemenangan dalam perlawanan menentang Terengganu Sabtu ini.

Kegagalan membantu Pulau Pinang meraih kemenangan di hadapan penonton sendiri Sabtu lalu tidak melemahkan semangatnya malah menjadikannya sebagai satu pengajaran berguna.

Sentuhan yang masih belum menjadi walaupun mempunyai sekurang-kurang lima peluang ketika seri dengan Johor FC Sabtu lalu masih boleh diperbaiki.

``Sebelum turun ke padang saya menyimpan hasrat untuk menjaringkan gol pada perlawanan pertama di gelanggang sendiri.

``Saya telah cuba sedaya upaya mencari ruang dan membuat percubaan tetapi terkena palang dan ditangkap kemas oleh penjaga gol yang begitu pantas membaca bola sepakan saya.

``Masih belum ada rezeki saya agaknya untuk menjaringkan gol dan membantu Pulau Pinang meraih kemenangan,'' katanya Anuar ketika dihubungi semalam.

Anuar antara pemain yang rajin di tengah padang ketika berhadapan dengan Johor FC Sabtu lalu perlu lebih tenang dan menyesuaikan diri dengan karenah serta sorakan penonton skuad Harimau Kumbang.

``Saya masih dalam proses menyesuaikan diri dengan karenah penyokong, Insya Allah sedikit masa lagi dengan sokongan keluarga, rakan sepasukan, jurulatih dan penyokong sendiri saya yakin dapat menyesuaikan diri dan bermain dengan sebaik mungkin,'' ujarnya.
Smber-Artikel Penuh: http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2002&dt=0205&pub=Utusan_Malaysia&sec=Sukan&pg=su_06.htm#ixzz4brex7zkl

© Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan